Basında Biz

Şapka Takımı’nın ilk konuğu reklamcı Mesci

İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) İletişim Fakültesi öğrencilerinden oluşan Şapka Takımı’nın hazırladığı ‘Hayatım+İletişim’ söyleşilerinin ilk konuğu ünlü reklamcı Haluk Mesci oldu. Mahi Mahi Markalaştırma Hizmetleri’nin ortaklarından Mesci, renkli hayatının yanı sıra iş hayatındaki domino taşlarını ve halen sloganları hafızalarda yerini koruyan ‘Seramik budur’, ‘Ekmeğini elletme’ ve ‘Bira bu kapağın altındadır’ gibi reklamların hikayelerini ve yaratım süreçlerini paylaştı. İyi bir reklamcı olmak için yetenek kadar çok çalışmak gerektiğini de belirtti. İZMİR /Milliyet

Şapka Takımının İlk Konuğu: Haluk Mesçi

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencilerinden oluşan Şapka Takımı’nın hazırladığı ‘’Hayatım+İletişim’’ söyleşilerinin ilk konuğu birçok ünlü reklama imzasını atmış olan Mahi Mahi Markalaştırma Hizmetleri’nin ortaklarından Haluk Mesci’ydi. Aynı zamanda İEÜ İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi olan Mesci, renkli hayatının yanı sıra iş hayatındaki domino taşlarını ve halen sloganları hafızalarda yerini koruyan ‘’Seramik budur’’, ‘’Ekmeğini elletme’’ ve ‘’Bira bu kapağın altındadır’’ gibi reklamların hikayelerini ve yaratım süreçlerini öğrencilerle paylaştı.
Bankacı olmaya çalışırken reklamcı oldu

Şapka Takımı öğrencilerinin kendisinin haberi olmadan, eşi, arkadaşları ve ortaklarıyla yaptığı röportajları seyrederken duygusal anlar yaşayan Mesci’nin, çocukluğuna ve gençliğine ait anıları dinlerken kimi zaman gözleri doldu. Mesci, 30 yıllık evliliği geride bıraktığı eşi, oğlu ve yakın dostlarının da izleyiciler arasında olduğu gecede bankacı olmaya çalışırken nasıl reklamcı olduğunu da kendine has esprili üslubuyla anlattı.

İyi bir reklamcı olmak için yetenek kadar çok çalışmak gerektiğini belirten Mesci, ‘’Derslerimde de söylüyorum. Hatta bir öğrencinin ‘’Master yapalım mı?’’ sorusuna ‘’Gerek yok’’ cevabını vermiştim. Bu ‘’İyi reklamcı master yapmaz’’ şekline dönüştü. Halbuki benim kastettiğim master yapıncaya kadar işin içine girip, öğrenmek yeteneklerinizi ortaya çıkarmak daha önemli demekti. Ben öğrencilerin mevcuttaki şekliyle yapılan yarışmalara katılmasına da karşıyım. Bu onları geliştirmekten çok yarış atına dönüştürüyor. Oysa yaptığınız işler başarılıysa siz zaten ödülünüzü almış olursunuz. Birkaç yarışma bunun kıstası olamaz’’ dedi. Türk Medya

Sosyal Medya Uygarlığında Pazarlama İletişimi

Şapka çıkartan takım    

İZMİR, (DHA) 30 Nisan 2011
 
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri tarafından kurulan “Şapka Takımı” düzenledikleri organizasyonlarla profesyonelleri aratmıyor.
İletişim sektörünün önde gelen isimlerini öğrencilerle buluşturmak amacıyla 3 yıl önce kurulan takım, okulda öğrendikleri bilgileri, gerçek hayatta uygulama imkanı da yakalıyor. 2011 yılında yeni seçilen üyeleriyle aktif olarak çalışmalarını sürdüren Şapka Takımı, son olarak düzenledikleri “Sosyal Medya Uygarlığında Pazarlama İletişimi” konulu panel ile dikkatleri üzerine çekti. Sektörün tanınmış isimlerini İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde buluşturan Şapka Takımı, sosyal medyada tanınırlığını arttırarak önemli bir adım attı.
Şapka Takımı Genel Koordinatörü Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü öğrencisi Dilara Basçı, liselere yönelik özel bir proje üzerinde çalıştıklarını belirterek, “Bu proje de ses getirecek bir çalışma olacak. İnsanların şapka çıkartacağı projelere imza atmak istiyoruz” dedi. Hürriyet Ege

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s